среда, 16 декабря 2015 г.

Модуль 9

В ході роботи над цим модулем ми:

1) Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
2) Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізувли шляхи здійснення диференціації навчання учнів; обговорили особливості концепцій мислення:
- з переважаючою візуальною, аудіальною, кінестетичною модальністю ;
- з домінуючою лівою/правою півкулями мозку;
- з різними домінуючими типами множинного інтелекту.
Сподобалась концепція множинного інтелекту!!!
Візьму її на озброєння. Як показала практика - ця концепція допомагає досить швидко і легко формувати групи учнів за здібностями і інтересами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий